Kennisbank
Storytelling People

Welke rol speelt storytelling bij een brand story?

Magie. U hebt een geweldig product en fantastische medewerkers. Uw klanten kopen echter naast een product ook een verhaal. Wij geven u helderheid in uw brandpositionering. Wat vindt u belangrijk? Welke klantbehoefte vervult uw merk? En waar liggen de beste kansen voor de toekomst? Onderscheidend vermogen is cruciaal in een competitieve markt. Maar wat maakt uw merk bijzonder? Dat is het complex van indrukken, ervaringskennis, oorspronkelijke idee├źn en dromen die in de loop van de tijd in het merk zijn samengebald. Uw persoonlijkheid maakt u speciaal. Succesvol bent u als u naar uzelf kijkt en niet naar de concurrentie.
Elkaar verhalen vertellen is van alle tijden. Spannend, amusant of inspirerend. Bij het juiste verhaal en de juiste verteller zie je altijd dezelfde magie ontstaan: het gevoel dat je samen deelgenoot bent van een unieke ervaring. Stel je voor dat je die magnetiserende kracht aan je merk kunt verbinden... Then you can start a fire!
Wat is de kracht van uw merk? En wat de zwakte? Antwoorden op die vragen hoeft u niet achter de vergadertafel te bedenken. Zij zweven in de hoofden van uw medewerkers, van klanten en leveranciers... Hun observaties en ervaringen vormen uw merk-DNA. Het wordt een natuurlijke en unieke voedingsbron voor de versterking van uw merkwaarde.

Een toekomstgericht merk is een merk dat onderdeel wordt van ons collectieve bewustzijn; dat wij kunnen relateren aan een oprechte verantwoordelijkheid die een bedrijf voelt voor mens, milieu en samenleving. Hoe duurzaam wilt u zijn?

Een brand story:
- Geeft helderheid in uw positionering
- Biedt onderscheidend vermogen
- Verschaft inzicht in uw merkstructuur
- Een totaalbeleving van uw merk

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.